Teplice - Pánská značka Camp David, Soccx pro dámy – dvě módní německé značky ve zcela novém konceptu nově lákají zákazníky Olympie Teplice.

0610moravec

Za novým obchodem nestojí nikdo jiný než majitel věhlasného ateliéru Jiří Moravec, kterému budování zcela nového konceptu módy vlilo do žil čerstvou krev. „Někomu se možná zdá zvláštní, že po 23 let tvrdé práce jsem najednou utlumil práci svého módního ateliéru, ale já potřeboval nějaký nový impuls. Nyní dokončuji první fázi butiku Camp David a Soccx a s chutí se opět vrhnu na tvorbu pro vlastní ateliér," vysvětlil hlavní důvod otevření prodejny v Olympii.

Zástupci německé značky pánského oblečení Camp David oslovili Jiřího Moravce před rokem, zda by ji nechtěl zastupovat v Česku. „Zcela jsem jí propadl, je to značka, která mužům nabízí úplně vše, od spodního prádla, přes doplňky, parfémy, outdoorové i městské oblečení až po obleky. Navíc v různých cenových relacích a vždy ve skvělé kvalitě. S nadsázkou říkám, že muž, který ji jednou vyzkouší, už nemusí vkročit do jiného obchodu. A je fakt, že zákazníci se po prvním nákupu vracejí," říká Jiří Moravec.

Pokud jste fanoušci fotbalu, zbystřete zrak při ligových utkání, neboť hosté v televizních vstupech mají oblečení právě od Camp David, a stejně tak jej obléká i realizační tým a vedení FK Teplice.


  • Za názvem brandových značek stojí inspirace americkými prezidenty. Pánská móda odkazuje k letnímu sídlu amerického prezidenta Camp David.
  • Dámská odnož Soccx získala jméno podle kočky Socks bývalého prezidenta Billa Clintona.
  • Kromě velkého butiku v Olympia Teplice, kde jsou zastoupeny Camp David, Soccx a nově zde sídlí i Moravec couture ateliér, je v Galerii Teplice ještě jeden menší obchod pouze značky Camp David.

V čem je nový koncept teplického obchodu tak odlišný? Právě tím, že zákazníci naleznou v jednom obchodu vše, co značka nabízí. To dosud běžné není ani v Německu, každý butik je zaměřený jedním směrem, tedy třeba jen na outdoor, nebo na společenskou módu. „Tento nový koncept stojí zatím jen v Berlíně, v Praze a teď v Teplicích. Takže když přijedou němečtí zákazníci, kteří to ještě v Berlíně neviděli, jsou dost překvapení širokým výběrem a množstvím zboží," dodává Moravec.

Doplnění pánské módy o řadu dámské s názvem Soccx byl podle Moravce krok zcela logický: „Pánové chodí nakupovat se svými partnerkami, bylo by škoda nenabídnout oblečení i jim."

Zvláště stálé zákaznice pana Moravce potěší zpráva, že v nově otevřené prodejně nyní sídlí právě i Moravec couture ateliér, což je před nadcházející plesovou sezonou velmi důležitá informace. „V obchodě samozřejmě máme modely z ateliéru Moravec, nicméně musím avizovat, že naprosto nové kolekce teprve připravujeme. Představy již mám, je nutné mít vizi alespoň na šest let dopředu, sestavuji nový tým. Nefalšovanou velkou módní přehlídku, tak jak jsou klienti zvyklí, plánujeme na podzim příštího roku. Chci, aby nové kolekce byly perfektní, chuť do tvoření mám a teď už i tolik potřebný čas," srší nadšením Jiří Moravec.

Za dvě desetiletí v oboru samozřejmě vnímá vývoj vztahu Čechů k módě, který se dle něj posunul, přesto ještě vnímá nedostatky. „Lidé se tu bojí chodit hezky oblečení, vyčnívat. Kolikrát jsem zažil, když si žena přišla pro šaty, že se ošívala, že jsou moc krásné, že bude příliš na očích mezi ostatními, které přijdou jen v halence a sukni. Ale to je špatně, ona má být hrdá, že jí to sluší a že ona je správně oblečená, ne ty ostatní," uzavírá Moravec, který se svým klientkám nezdráhá při vytváření návrhu šatů i výběru některého z modelů poradit, tak aby výsledek byl naprosto bezchybný.

Pokud značky Camp David či Soccx ještě neznáte, skvělou příležitostí bude jistě zhlédnutí módní přehlídky v Olympia Teplice, která se koná v sobotu 15. října. Tu samozřejmě doplní i vlastní tvorba módního ateliéru Jiřího Moravce.

REKLAMA

Podmínky užití

Texty označené jako (PR) nebo (PI) případně Reklamní sdělení či Sponzorováno jsou placenou inzercí.

Obsah tohoto webu je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu tohoto webu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu vydavatele webu výslovně zakázáno.

Za obsah inzerátů nese odpovědnost jejich zadavatel. Redakce se nemusí s obsahem inzerátů ztotožňovat a nenese žádnou odpovědnost za případné škody, které jejich zveřejněním vzniknou.

Nahoru