Chomutov - Magistrát města Chomutova s účinností od pondělí 15. února rozšiřuje otevírací dobu pro veřejnost.
„Dle aktuálních vládních nařízení bude od pondělního dne úřad fungovat podle běžných úředních hodin, které byly v době před pandemií. Úřad tedy bude pro veřejnost otevřen každý všední den kromě pátku,“ upřesnil tajemník magistrátu Robert Plechatý.
Chomutovský magistrát bude otevřen v úřední dny pondělí a středa v čase 8:00 – 17:00 hodin a v úterý a čtvrtek v čase 8:00 – 15:00. Kromě pátku jsou dveře magistrátu otevřené a občané by měli využít rezervační systém, který je přístupný na webové adrese https://rezervace.chomutov.cz/, aby se zamezilo vytváření front a hromadění velkého množství lidí na jednom místě.
Magistrát doporučuje, aby občané využili k návštěvě magistrátu také úterky a čtvrtky, kdy není tak vysoká obsazenost, jako v pondělí a ve středu. „Chtěli bychom apelovat na občany města, aby využívali rezervačního systému. Z pohodlí domova si mohou objednat vhodný termín a nečekat ve frontě. Lidé, kteří budou mít vytvořenou rezervaci, mají přednost před neobjednanými klienty a vše potřebné si vyřídí bez čekání,“ doplnil primátor města Marek Hrabáč.
K samotnému objednání je potřeba vyplnit pouze jméno a e-mailovou adresu, kam systém během pár okamžiků vygeneruje potvrzovací PIN. Při příchodu na úřad klient tento PIN zadá do vyvolávacího systému a následně bude odbaven. Občané, kteří rezervaci sami nezvládnou, mohou o pomoc požádat informační servis magistrátu telefonicky na čísle 474 637 111.