Chomutovský magistrát rozšiřuje kapacitu nejvytíženějších přepážkových pracovišť. Výhodou je online rezervace
ilustrační foto
Chomutov

Chomutov - Magistrát města Chomutova výrazně rozšířil nabídku termínů pro odbavování klientů. Dospěl k tomu na základě dat z monitoringu elektronického odbavovacího systému.

„Vytížení termínů nás přimělo k tomu, abychom klientům nabídli více termínů, na které se mohou objednat, a to po celou dobu úředních hodin, které jsou v pondělí a středu od 8:00 do 16:15, nebo v úterý a čtvrtek v čase 8:00 až 13:45“ upřesňuje rozšíření kapacity nejvytíženějších přepážkových pracovišť tajemník města Robert Plechatý.

Navýšení je to opravdu markantní. „Registr vozidel nabízí nyní týdně 300 rezervačních míst namísto původních 160, což je o 87 procent více. Dovozy vozidel 116 oproti 80. Klientům, kteří na registru řidičů potřebují vyřídit žádost o řidičský průkaz nebo si jej vyzvednout, mají k dispozici nově 116 rezervačních míst týdně. A největší změny doznal počet míst pro agendu týkající se digitální karty a ostatních úkonů registru řidičů, kdy namísto 40 termínů mají klienti na výběr ze 116, což je neuvěřitelné navýšení o 190 procent,“ má důvod k radosti Bohuslav Peroutka, vedoucí odboru dopravních a správních činností.

Výhody online rezervace jsou nesporné. „Pokud si klienti zarezervují termín své návštěvy, mají přednost a veškeré potřebné úkony si vyřídí bez zbytečného čekání,“ láká občany města k elektronické rezervaci tajemník města Plechatý. Ta má nesporné výhody především v úterky, kdy je pracoviště Registru vozidel vyhrazeno smluvním partnerům a následně objednaným klientům. Občané bez vytvořené rezervace mohou být tak odbaveni až v závislosti na volné kapacitě pracovníků vyřizujících přednostně smluvní partnery a objednané klienty.

Online objednání je snadné. Rezervační systém se nachází na adrese rezervace.chomutov.cz. Zde stačí vyplnit jméno a e-mailovou adresu. Systém následně vygeneruje PIN, kterým se po příchodu na úřad klient prokáže. V budově magistrátu ve Zborovské ulici k tomu slouží dva terminály v přízemí, nebo ve 3. patře. Každý z terminálů slouží k odbavení klientů konkrétní agendy. Ten v přízemí je určen pro občanské a cestovní doklady, evidenci obyvatel a matriku.

Terminál ve třetím patře je pro klienty mířící na registr vozidel a řidičů. Jediná věc, na kterou si klienti při online objednání musí dát pozor, je podmínka, že jednomu objednanému PINu odpovídá pouze jedna osoba s jedním úkonem. V případě nejasností lze využít linku 474 637 111, kde klientům s rezervací poradí.

REKLAMA

Podmínky užití

Texty označené jako (PR) nebo (PI) případně Reklamní sdělení či Sponzorováno jsou placenou inzercí.

Obsah tohoto webu je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu tohoto webu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu vydavatele webu výslovně zakázáno.

Za obsah inzerátů nese odpovědnost jejich zadavatel. Redakce se nemusí s obsahem inzerátů ztotožňovat a nenese žádnou odpovědnost za případné škody, které jejich zveřejněním vzniknou.

Nahoru