Most - Deset let buduje Autosalon Most mezi zákazníky na Mostecku svoje renomé. Jako vyjádření díků za úspěch se rozhodl jít cestou podpory mládeže a sportu v regionu.

„Obě značky, Hyundai a Suzuki, po nás vyžadují marketing v podobě reklam v tisku, rozhlasu atd... ale my jsme chtěli část vynaložených prostředků na marketing nějakým způsobem vrátit zpět do regionu, a tím se odvděčit alespoň části zákazníků. Proto jsme zvolili podporu mládeže a sportu v našem regionu. Myslím, že v dnešní době počítačů, tabletů a mobilů, kdy děti u nich dokáží sedět hodiny, je podpora mládeže velmi důležitá,“ říká jednatel společnosti Autosalon Most Josef Solnař.

Volba padla mimo jiné na mostecké házenkářky, které stabilně patří k nejúspěšnějším sportovcům regionu. Černí andělé svými výkony reprezentují Most po celém Česku i na Slovensku. „Jsou to holky, které chodí do práce nebo do školy, a po práci ještě zvládají odvádět perfektní výkony na palubovce. Hrají srdcem, mají skvělou atmosféru v hráčském i realizačním týmu a starají se o velkou mládežnickou základnu. Proto jsme se jejich snahu rozhodli podporovat a nedávno jsme týmu předali v pořadí již třetí vůz. První dva vozy jsou od Hyundai a třetí od Suzuki,“ vysvětluje Josef Solnař.

https://www.youtube.com/watch?v=HuTI_82PH0Y

DHK Baník Most však není jediný klub, který se může chlubit přízní této rodinné firmy. Rozšířený vozový park mají i mladí sportovci Kung-Fu týmu SK LEON Most. Vozem Hyundai i30 kombi jezdí na závody nejen po Česku. Pravidelně z nich přivážejí medaile.

Vozem Hyundai i30 kombi se také přemisťuje na akce zaměřené především pro děti moderátor a bavič Vlasta Vébr. „S ním také připravujeme na Benediktu akci pro děti, kterou jsme naplánovali na září,“ prozrazuje Josef Solnař.

Nevšední výkony však Autosalon Most nehledá jen mezi sportovci. Členy rodinné firmy zaujala i finalistka České Miss 2014, Mostečanka Veronika Kašáková, která od médií dostala přezdívku Misska z děcáku. „Veronika nás oslovila především svojí pracovitostí. Je neuvěřitelné, kolik toho se svým projektem Nadační fond Veroniky Kašákové pro děti z dětských domovů dělá. Navíc je velmi milá, vstřícná a skromná. Jezdí po dětských domovech v Česku i na Moravě, za volantem tráví opravdu hodně času a my věříme, že Hyundai Tucson jí bude během těch tisíců kilometrů skvěle sloužit,“ dodává podnikatel.

Ten také prozradil tajemství firemního úspěchu. „Jsme jen malá rodinná firma, která si své zákazníky hýčká. Zaměřujeme se výhradně na místní klientelu. Tedy lidi z Mostecka a Krušnohoří. „Hyundai i Suzuki si našich výsledků cenní a nabízejí nám, zda bychom nechtěli expandovat. To však odmítáme, protože na to nemáme kapacity a nedokázali bychom zajistit právě to nejcennější, a to je rodinný přístup,“ uzavírá Josef Solnař.

REKLAMA

Podmínky užití

Texty označené jako (PR) nebo (PI) případně Reklamní sdělení či Sponzorováno jsou placenou inzercí.

Obsah tohoto webu je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu tohoto webu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu vydavatele webu výslovně zakázáno.

Za obsah inzerátů nese odpovědnost jejich zadavatel. Redakce se nemusí s obsahem inzerátů ztotožňovat a nenese žádnou odpovědnost za případné škody, které jejich zveřejněním vzniknou.

Nahoru