Zprávy

Pavel Hassman: „Dobrý makléř si může vydělat i několik set tisíc měsíčně, úspěch ale není zadarmo.“

Reklama

Chomutov – Šéf chomutovské pobočky světově proslulé realitní kanceláře Remax dobře ví, co říká. Zkoušeli jste sami někdy prodat, a tím je myšleno dobře prodat, byt, dům či jinou nemovitost? Pak tedy jistě víte, že to není nic jednoduchého. Chomutovský tým to ví také, přesto navzdory ekonomické situaci, konkurenci a lokalitě (lépe se prodává v Praze a dalších velkých městech) dokázal téměř nemožné. V měsíci dubnu se stal absolutní „remaxáckou" jedničkou v rámci celé republiky.

remax276

O jak velký úspěch se jedná a co vlastně cesta na vrchol obnáší, jsme se zeptali jednatele chomutovské pobočky Pavla Hassmana.

Nejdříve velká gratulace a pak první, zcela logická otázka. Je hodně těžké být nejlepší?
Děkuji. Je. Naše společnost má po republice přes sto poboček. Větší, menší, v každé samozřejmě jiný počet makléřů, podmínky to nejsou zcela rovnocenné. Jsou města, kde se prodává lépe a za více peněz, proto je náš výsledek vážně něco. Skvělá týmová práce. Jsme na sebe pyšní.

Po právu... Takovýto úspěch ale nepřijde ze dne na den...
To určitě ne. I tady se ale můžeme tak trochu pochlubit. Chomutov patří dlouhodobě a stabilně mezi TOP 7, navíc, v minulosti jsme u nás měli makléře měsíce a jednou jsme již také dosáhli stejného ocenění jako teď v dubnu. To už je ale déle.

Výsledky, o kterých mluvíte, jsou ale pořád takzvaně „interní". Sledujete také konkurenci? Jak si v tomto ohledu stojíte?
(úsměv) Samozřejmě sledujeme a vedeme si skvěle. Jsme nejlepší. A tím nyní nemyslím pouze Chomutov, ale Remax celkově. V republice, v Evropě, na světě. Nejsme sice největší, ale jednoznačně nejúspěšnější. A to jak v produkci na makléře, tak v počtu prodaných nemovitostí.

No, musím říci, že pochválit se dovedete...
(opět úsměv) Ono to tak ale vážně je. V podstatě se dá říci, že Remax udává trendy na nemovitostním trhu.

??? Dokáži si představit trendy na poli módy, v muzice a tak dále. Ale na trhu nemovitostí?
Ano. A není jich málo. Jako první kancelář v republice jsme začali pracovat pouze exkluzivně (jsme jediní zástupci klienta), což je dle mého názoru jediný možný a profesionálně správný způsob, jak zákazníka zastupovat. Jsem přesvědčen, že neexkluzivní smlouva je pro prodávající nevýhodná. Dále jsme například jako první přišli s fotkami makléřů na vizitkách a nabídkových plachtách, rozjíždíme ve světě běžné, u nás nové akce, nazvané Open House. Schválně, přijďte se podívat. Jednu takovou pořádáme zítra ve Spořicích (podrobnosti najdete zde). Je spousta věcí, které se dají dělat lépe. Dobrý makléř prostě nemůže usnout na vavřínech, pořád je co se učit.

Říkáte dobrý makléř. Je nějaký univerzální model, jaký by měl dobrý makléř být? Mladá žena, zralý muž...
Asi vás překvapím, ale nic takového. Jediné, co musí dobrý makléř mít, je hlad po úspěchu, za nějž je ochoten zaplatit nemalou cenu. Chceš si vydělat? Makej. Věnuj práci čas a nasazení. Možná to bude znít jako klišé, ale je potřeba velkého sebeobětování. A jak jsem řekl, na věku či pohlaví nezáleží. Jen pro zajímavost, zažil jsem i slepého makléře a věřte, byl neskutečně úspěšný.

Zmínil jste peníze. Kolik si tak makléř vydělá?
Dobrý nebo průměrný?

Dobrý samozřejmě.
Tak takový „borec" si může odnést i několik set tisíc měsíčně. Průměrný se pohybuje v desítkách tisíců. Ale opravdu je to o tom, kdo se jak snaží. Když někdo denně ráno kancelář odemyká a večer odchází poslední, celý den se věnuje jen a jen práci, udržuje stálý kontakt s klienty a to i třeba jen v tom smyslu, aby s nimi prohodil pár zdvořilostních slov, tak takový člověk dojde samozřejmě na vrchol. Víte, peníze by chtěli všichni, ne všichni jsou ale ochotni „dřít". Stará pravda říká, že když dva dělají totéž, není to vždy totéž. U nás to platí dvojnásob a někdy vážně rozhodují maličkosti.

Zaujal jste mě. Nabíráte?
Jistě. Tady mi to podepište...

Nechám si to projít hlavou (úsměv). Ale teď vážně, nabíráte?
Ano. Dveře máme stále otevřené. U nás dostane šanci každý, záleží jen na člověku samém.

Doporučené články

Sport

  • 23. únor 2017

    Ústecký kraj - Květnové Mistrovství Evropy ve veslování, srpnové Mistrovství světa v kanoistice, půlmaraton či přátelské utkání českého fotbalového týmu, to jsou asi ty nejvýznamnější sportovní události tohoto roku konané v Ústeckém kraji.

  • 16. únor 2017

    Most - Nabídku otestovat závodní vozy na zhruba dvoukilometrovém okruhu s asfaltovým a šotolinovým povrchem v areálu mosteckého autodromu využijí první rallyové týmy už v sobotu 11. března. „O prověření techniky před sezonou projevilo zájem více než deset posádek včetně rodinného týmu Břetislava Engeho. Další se ještě mohou hlásit,“ uvedl obchodní manažer pro sport společnosti Autodromu Most Jakub Krafek.

  • 14. únor 2017

    Chomutov - Tým Chabrmotorsport se vzhledem k rozšíření týmu rozhodl doplnit své řady o mechaniky - pomocníky, kteří by se podíleli na přípravě formulí.

Kauzy a témata

Co se chystá

Tipy na výlet

Zajímavosti

  • 25. únor 2017

    Ústecký kraj - Ústí nad Labem, Litoměřice a Děčín se v tomto pořadí staly v letošním roce nejpřívětivějšími městy pro podnikání. V rámci devátého ročníku stejnojmenného srovnávacího výzkumu Město pro byznys získaly nejvíc bodových ocenění. Ocenění převzali představitelé měst při setkání Svazu měst a obcí na krajském úřadu Ústeckého kraje.

  • 18. únor 2017

    Březno u Chomutova - Ve čtvrtek 16. února 2017 se sešly březenské ženy v místním infocentru na kurzu patchworku.

  • 17. únor 2017

    Bílina - Bílinský přírodní léčivý pramen lidé znají a pijí již stovky let. Ve středověku si lidé nabírali přímo v jezírku či v tůňce vyjímečnou vodu, která vyvěrala na povrch. Byla čistá, lahodné chuti a plná příjemných osvěžujících bublinek kysličníku, které vodě daly příjmení: kyselka. Dodnes je v Bílině stáčena z původního místa, tak jak ji vydaly zemské hlubiny. Podívejme se trochu více na historii stáčení.

  • 17. únor 2017

    Ústecký kraj - Před pěti lety si zkušený realitní makléř Radek Molík založil vlastní firmu. Základy postavil na svých dosavadních úspěších a filozofii, že to, co dělá konkurence, on zvládne za třetinové ceny. S masivní reklamou, jíž vévodí výrazná růžová, a doporučeními od spokojených zákazníků se úspěch dostavil brzy. Molík reality si nyní nadělí novou kancelář v Teplicích.

  • 09. únor 2017

    Ústecký kraj - Rok 2016 byl pro Ústecký kraj opět velmi úspěšný hlavně v cestovním ruchu. Nejen, že se daří udržet si neustále se zvyšující trend návštěvnosti památek, přírodních scenérií i kulturních zařízení, ale vyšší počty turistů hlásí i hotely. Oproti roku 2015 u nás přespalo o 10,6 % více turistů a to ať už těch zahraničních nebo tuzemských. V celé republice je to přitom jen 5,4%.


×

Tyto stránky používají cookies, které se ukládají ve Vašem prohlížeči.

×