Zprávy

Náš on-line deník to myslí s umístěním na špici sledovanosti vážně, získává kvalitní posily z novin a televize

Reklama

Chomutov – Rodina zpravodajských a informačních serverů e-mostecko.cz, e-chomutovsko.cz, e-teplicko.cz a edecinsko.cz se stala v posledním roce jedním z nejvýznamnějších hráčů na mediálním trhu v Ústeckém kraji. Do redakčního a obchodního týmu navíc přicházejí velmi zkušené posily.

Éčka2014

Od prvního červnového dne se stal součástí vedení redakcí Oldřich Hájek, který v posledních deseti letech působil jako šéfredaktor Mosteckého deníku. V prvním červnovém týdnu se také stane ředitelkou obchodu pro všechny weby, na severu už všeobecné známých jako „Éčka", Marcela Sklenářová. Ta má zkušenosti z celoplošných českých televizích Pětka, Barrandov a Prima a také z PR agentury Botticelli.

Oblíbenost „Éček" v Ústeckém kraji jasně dokazují počty fanoušků těchto online deníků na Facebooku, kde nemají s celkovým počtem přes 14,5 tisíce fandů konkurenci. „Strategie moderního, rychlého a zábavného webu se sympatickým vzhledem a jednoduchou orientací, který nemá jako kouli u nohy ještě klasické papírové noviny, se ukázala jako velice úspěšná. I s nízkým kapitálem lze vytvořit kvalitní projekt, který ve čtenosti poráží zavedené mediální domy s milionovými investicemi," říká Oldřich Hájek. Podle měření Google Analytics dosáhly weby v kraji na 235 tisíc návštěv za poslední měsíc. Z toho polovina návštěvníků je unikátních. Na Mostecku a Chomutovsku jsou již nejsledovanějším regionálním zpravodajstvím, a to pouhý rok od svého spuštění.

Zaměření na moderní trendy a technologie

„Pětina našich čtenářů využívá k přístupu na naše zpravodajství mobilní telefony a tablety," podotýká Marcela Sklenářová, podle které se obchodní strategie zaměřuje rovněž na tento segment. Weby mají i své androidí aplikace, přes které si lidé prohlédnou přes jedenáct tisíc článků měsíčně. Do vyhledávání v obchodě Google Play stačí zadat název příslušného webu, aplikace je ke stažení zdarma.


  marcela

 Marcela Sklenářová

  Oldřich Hájek

  Olda
„Pětina našich čtenářů využívá k přístupu na naše zpravodajství mobilní telefony a tablety." „Strategie rychlého  webu se sympatickým vzhledem, který nemá jako kouli u nohy ještě klasické papírové noviny, se ukázala jako velice úspěšná."

Éčka mají v plánu další rozšiřování. „Už jen ve dnech počítáme spuštění zpravodajství e-ústí.cz a v dohledné době budou moci naše zprávy sledovat lidé také na Lounsku. Tím bude pokrytý prakticky celý Ústecký kraj až na Litoměřicko. Nechceme si vzít do úst příliš velké sousto, postupujeme pomalu. Plníme si takový náš český sen," dodává Jan Vraný z agentury JV press, která na weby dodává zpravodajské články a fotografie. Jan Vraný je někdejším dlouholetým fotoreportérem Deníku v Ústeckém kraji, tedy rovněž kovaný reportér a profesionál z oboru.

Další Éčka jsou na prodej

Zajímavý je model dalšího rozšiřování Éček mimo Ústecký kraj. „Formou franšízy nabízíme náš redakční systém, znalosti a zázemí zájemcům o spolupráci. Máme vytvořeno několik obchodních modelů, které jsou schopné se přizpůsobit finančním možnostem franšízantů. Své regionální zpravodajství pod jednotnou hlavičkou si tak může vytvořit kterýkoliv novinář, a přitom zůstane svým pánem. Může jít také o zajímavou investici," dodal Oldřich Hájek.

Doporučené články

Sport

Kauzy a témata

Co se chystá

Tipy na výlet

Zajímavosti


×

Tyto stránky používají cookies, které se ukládají ve Vašem prohlížeči.

×